Συχνές Ερωτήσεις

1Με ποιόν τρόπο μπορώ να κάνω κράτηση;
Οι τρόποι για να κάνετε κράτηση ενός αυτοκινήτου είναι οι εξής:
  • Μέσω τηλεφωνικής κλήσης
  • Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail
2Είναι δυνατή η ακύρωση είτε η τροποποίηση μίας κράτησης;
Επικοινωνήστε μαζί μας για αυτή την πληροφορία.
3Τι είδους ασφαλιστική κάλυψη περιλαμβάνεται στην τιμή;
Στις αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνεται:–
  • Ασφάλιση κλοπής αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση αστικής ευθύνης προς τρίτους
  • Φ.Π.Α.
Υπάρχει προαιρετικά η δυνατότητα μεικτής ασφάλισης (CDW)
4Αν αποδεχτώ τη μεικτή ασφάλιση, καλύπτομαι για κάθε ζημιά που μπορεί να προκύψει;
Όχι, υπάρχουν ορισμένες ζημιές που δεν καλύπτονται από καμία ασφαλιστική. Τέτοιες είναι οι ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, οι τροχοί και τα ελαστικά. Επίσης δεν καλύπτεστε για ζημιές που προκύπτουν σαν αποτέλεσμα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος, ρυμούλκηση άλλου οχήματος, μεταφορά εκρηκτικών, οδήγηση σε αγώνες κτλ.
5Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του οχήματος από επιπλέον οδηγό;
Ναι, επιπλέον οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Τα μόνα που απαιτούνται είναι να πληρούν τις προϋποθέσεις ενοικίασης και να δηλωθούν κατά την έναρξη της ενοικίασης ώστε να είναι καλυμμένοι από την ασφάλεια.
6Υπάρχουν διαθέσιμα παιδικά καθίσματα;
Τα παιδικά καθίσματα, για όλες τις ηλικίες, είναι διαθέσιμα δωρεάν.
7Είναι απαραίτητο το διεθνές δίπλωμα οδήγησης;
Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Το μόνο που απαιτείται είναι μια έγκυρη άδεια οδήγησης με περίοδο ισχύος μεγαλύτερη του ενός έτους.
8Υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας για τον οδηγό που θα νοικιάσει το αυτοκίνητο;
Η ελάχιστη ηλικία είναι τα 23 χρόνια.
9Υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων;
Ναι, ο στόλος μας περιλαμβάνει αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μόνο που έχετε να κάνετε δείτε ποιο από αυτά καλύπτει τις ανάγκες σας.
10Υπάρχει η δυνατότητα παράτασης της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου;
Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας της ενοικίασης του αυτοκινήτου, αρκεί να γίνει έγκαιρη ενημέρωση. (Ειδικά κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου).
11Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς να δώσω προκαταβολή;
Ναι, για να πραγματοποιηθεί η κράτηση δεν είναι απαραίτητη η προκαταβολή.
12Μπορώ να παραλάβω και να παραδώσω το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε σημείο εντός της Φολεγάνδρου;
Ναι, η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε μέρος της Φολεγάνδρου επιθυμείτε, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
13Υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορεί να γίνει η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου;
Η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα του εικοσιτετραώρου.
14Με ποιόν τρόπο γίνεται η παραλαβή του αυτοκινήτου;
Για την παραλαβή του αυτοκινήτου εκτός των γραφείων μας, θα υπάρχει ένας άνθρωπος της εταιρίας μας, ο οποίος θα κρατάει μία κάρτα με το όνομα σας. Εσείς από τη μεριά σας υποχρεούστε να έχετε την άδεια οδήγησης σας.
15Κατά την παραλαβή, υπάρχει η δυνατότητα το αυτοκίνητο να είναι εφοδιασμένο με καύσιμα;
Ναι, υπάρχει. Η μόνη υποχρέωση σας είναι κατά την παράδοση του αυτοκινήτου να υπάρχουν τόσα καύσιμα όσα και κατά την παραλαβή του.
16Είναι δύσκολο να βρω πρατήριο καυσίμων;
Υπάρχουν δυο πρατήρια καυσίμων στο νησί.
17Γίνεται επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παράδοσης του αυτοκινήτου νωρίτερα από το προσυμφωνημένο χρόνο;
Όχι, δεν γίνεται.
18Η πολιτική της εταιρίας σας μου επιτρέπει να μεταφέρω το αυτοκίνητο σε άλλο νησί;
Για τη μεταφορά του αυτοκινήτου εκτός Φολεγάνδρου είναι απαραίτητη μια γραπτή άδεια που χορηγείται από τη Kountouris Car Rentals. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η εταιρία δεν καλύπτει τυχόν ζημιά ή απώλεια του αυτοκινήτου κατά τις θαλάσσιες μεταφορές.
19Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;
Θα πρέπει αμέσως να καλέσετε την αστυνομία και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε με τη Kountouris Car Rentals.
20Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση μηχανικής βλάβης;
Στην ατυχή περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα πρέπει να μας καλέσετε και μέσα σε μερικά λεπτά μία ομάδα από έμπειρους μηχανικούς θα βρίσκεται κοντά σας. Η εταιρία μας προσφέρει 24/7 οδική βοήθεια.
21Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση του αυτοκινήτου τι θα συμβεί;
Αν χρειάζεστε επέκταση της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα μαζί μας, ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση μη έγκαιρης ειδοποίησης θα υπάρξει επιπλέον χρέωση. Πιο συγκεκριμένα, η καθυστέρηση μεγαλύτερη της 1 ώρας επιφέρει χρέωση μίας επιπλέον μέρας.
Rent a Car